Reklamation og service

Service WITT produkter

Har du problemer med et WITT, Liebherr eller De Dietrich produkt bedes du tilmelde service via denne formular: Serviceformular

Service på Caso og Steba

Service på disse produkter tilmeldes ved at udfylde denne (downloades her) blanket og sende den til info@gastrobutikken.dk. Herefter modtager du besked om varen skal sendes ind på værksted, ombyttes eller lign.

Service på andre produkter

Har du brug for service på andre produkter bedes du sende billeder, samt fejlbeskrivelser til: info@gastrobutikken.dk. Du vil kort tid herefter modtage en afklaring/et forslag på en mulig løsning af jeres reklamation.

Generelle retningslinjer for reklamation

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb. Når du handler på www.gastrobutikken.dk har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Når du returnerer varen, bedes du give information om, hvad manglen består i.

Ved erhvervsbrug / erhvervskøb bortfalder de 24 måneders reklamationsret og overgår i stedet til 1 års garanti.

Varen sendes til:

Kpa Gastro Aps,
Gastrobutikken.dk
Rømersvej 33, 7430 Ikast